În fiecare an, lupta din segmentul premium este din ce în ce mai
acerbă. Chiar și așa, liderul BMW a rămas neschimbat în ultimii ani,
dând dovadă de consecvență. În 2010 Audi anunța o ofensivă puternică și
planurile sale de fura coroana segmentului până cel târziu în 2015.
Socotelile constructorului din Ingolstadt au fost date însă peste cap de
o prognoză greșită, ceea ce a făcut ca Audi să decaleze înscăunarea în
fotoliul de lider pentru 2020.
Pentru a fi siguri că nu ratează nici acest obiectiv, germanii își propun să investească serios în următorii ani. Potrivit unui comunicat publicat astăzi, oficialii din Ingolstadt au aprobat un plan de investiții de 13 miliarde de euro, care presupune lansarea unor modele noi, rivale pentru ceea ce oferă în prezent BMW și Mercedes. O mare parte din sumă, mai exact 10.5 miliarde de euro, va fi alocată departamentului de cercetare și dezvoltare pentru nașterea unor produse noi, competitive.
Audi nu va neglija nici uzinele sale, plănuind o infuzie de capital puternică în fabricile din Ingolstadt și Neckarsulm. Nu vor fi uitate nici facilitățile de producție din afara Germaniei: uzina maghiară din Gyor și cea chineză din Foshan. Dacă în cazul celor patru uzine enumerate mai sus vor fi desfășurate activități de modernizare și de extindere a liniei de asamblare, în Mexic, Audi va clădi de la zero o fabrică nouă la San Jose Chiapa.
Pe lângă dezvoltarea uzinelor pe care le are în portofoliu, Audi va încerca să aloce multe resurse și pentru a crea motoare mai eficiente și structuri de caroserie mai ușoare. Nu vor fi uitate nici soluțiile de mobilitate electrică, Audi mizând pe noua sa gamă de vehicule cu zero emisii botezată e-tron și așteptată să debuteze anul acesta. Modelele Audi e-tron vor avea misiunea să fure din clienții viitoarelor modele ”i” de la BMW.
Pentru a fi siguri că nu ratează nici acest obiectiv, germanii își propun să investească serios în următorii ani. Potrivit unui comunicat publicat astăzi, oficialii din Ingolstadt au aprobat un plan de investiții de 13 miliarde de euro, care presupune lansarea unor modele noi, rivale pentru ceea ce oferă în prezent BMW și Mercedes. O mare parte din sumă, mai exact 10.5 miliarde de euro, va fi alocată departamentului de cercetare și dezvoltare pentru nașterea unor produse noi, competitive.
Audi nu va neglija nici uzinele sale, plănuind o infuzie de capital puternică în fabricile din Ingolstadt și Neckarsulm. Nu vor fi uitate nici facilitățile de producție din afara Germaniei: uzina maghiară din Gyor și cea chineză din Foshan. Dacă în cazul celor patru uzine enumerate mai sus vor fi desfășurate activități de modernizare și de extindere a liniei de asamblare, în Mexic, Audi va clădi de la zero o fabrică nouă la San Jose Chiapa.
Pe lângă dezvoltarea uzinelor pe care le are în portofoliu, Audi va încerca să aloce multe resurse și pentru a crea motoare mai eficiente și structuri de caroserie mai ușoare. Nu vor fi uitate nici soluțiile de mobilitate electrică, Audi mizând pe noua sa gamă de vehicule cu zero emisii botezată e-tron și așteptată să debuteze anul acesta. Modelele Audi e-tron vor avea misiunea să fure din clienții viitoarelor modele ”i” de la BMW.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu